OPdatering til Firefox 3 og problmer med private data

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

OPdatering til Firefox 3 og problmer med private data

Indlægaf thunderspike » lør jul 26, 2008 0:09

Hej Kim

Har netop opdateret min Firefox til Firefox 3. Har checket indstillingerne og har fjernet flueben i historik under privatliv og der er sat et flueben i Ryd altid mine private data når jeg lukker Firefox. Af en eller anden grund bliver min historik i adressefeltet ikke slettet, når jeg lukker Firefox. Det virkede i den tidligere udgave.

Har du nogen ide ?.

Mvh.
thunderspike

Re: OPdatering til Firefox 3 og problmer med private data

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør jul 26, 2008 3:16

Du tænker på listen, når du klikker på den sorte pil til højre i adressefeltet?

Din historik skulle gerne blive slettet, men bogmærkerne vil stadig kunne ses på listen. Det er sikkert ud fra en betragtning om, at bogmærkerne alligevel kan ses af alle i bogmærkemenuen.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf thunderspike » lør jul 26, 2008 11:43

Lige præcis. Når jeg klikker på den sorte pil i den tidligere version var oversigten tom. Men det er den ikke i version 3.0.

Kan ved nærmere øjekast se, at det er bogmærkerne som ses. Kan disse ikke fjernes fra listen ??.

Ikke at det p.t. gør noget, men har tidligere været ude for en kæreste som var meget interesseret i hvilke sider jeg havde besøgt. Derfor er det rarest, hvis listen nulstilles, når jeg lukker Firefox.
thunderspike

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør jul 26, 2008 12:47

Du kan kun nulstille listen ved at slette bogmærkerne. Du kan godt slå visningen fra, men så vil du også miste visningen af forslag, når du indtaster adresser, og det er nok en lidt høj pris at betale.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne