Lokal version i kompozer

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Lokal version i kompozer

Indlægaf trampolind » man jul 14, 2008 21:08

Jeg har i et års tid brugt Kompozer til redigering i en eksisterende hjemmeside, der ligger hos One.com. Nu har jeg fået ny PC og har installeret programmet igen. Jeg har fint fået hjemmesiden til at ligge i Site Manager, men tidligere havde jeg også den lokale udgave til at ligge der. Jeg rettede/redigerede i den lokale version og uploadede med et FTP program. Nu kan jeg ikke finde ud af at installere den lokale version i Site Manageren. Er der nogen der lige kan give mig fidusen.
Venlig hilsen
Jørgen
trampolind

Indlægaf Kim Ludvigsen » man jul 14, 2008 22:06

Opret den lokale mappe. Åbn KompoZer => Rediger => Overførselsindstillinger => klik på knappen Nyt sted => skriv stedets navn, fx: Lokal => klik på knappen Vælg mappe og find den lokale mappe, hvor siderne skal gemmes => klik på knappen OK.

Hvis du allerede har oprettet andre overførselssteder, og den lokale placering skal vælges som standard, så klik på knappen Vælg som standard, inden du klikker på OK.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf trampolind » man jul 14, 2008 22:46

Tak for hjælpen, det satte mig på sporet, men jeg fandt ud af, at det var nødvendigt skrive mappe adressen både under Serveroplysninger og Login-information.
Venlig hilsen
Jørgen
trampolind

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne