AVG 8 og udskrivning fra Internet Explorer 7 - Windows Vista

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

AVG 8 og udskrivning fra Internet Explorer 7 - Windows Vista

Indlægaf liebach » lør maj 31, 2008 23:19

Mange oplever et problem med udskrivning inde fra Internet Explorer 7 såfremt man kører Windows Vista og installerer AVG 8. Problemet kan omgåes ved enten at køre Internet Explorer 7 som Administrator eller slå Beskyttet tilstand fra i Internet Explorer 7. Begge løsninger er lidt trælse, er der nogen der har en ide til hvordan problemet kan løses?
/liebach
liebach

Re: AVG 8 og udskrivning fra Internet Explorer 7 - Windows V

Indlægaf Kim Ludvigsen » man jun 02, 2008 9:53

Er du sikker på, at problemet skyldes AVG 8?

Gør det nogen forskel, hvis du i stedet for de to nævnte løsninger slår AVG fra?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf liebach » man jun 02, 2008 11:05

Nej jeg har ikke prøvet at afinstallere AVG men jeg har prøvet at lukke den ned ved at højreklikke på ikonet i hjørnet og vælge exit, men det giver ikke noget (altså jeg kan stadig ikke udskrive). Jeg tror det næste bliver at afinstallere AVG helt, men da jeg ellers er ganske godt tilfreds med den synes jeg det er lidt skam. Derfor mit indlæg, det kunne jo være at andre havde samme problem og har fundet en løsning.
/liebach
liebach

Indlægaf Kim Ludvigsen » man jun 02, 2008 11:16

En afinstallation burde heller ikke være nødvendig. Det bør være nok at lukke programmet, som du har prøvet.

Eftersom det ikke gør nogen forskel at lukke AVG, så er det sandsynligvis ikke AVG, der forhindrer dig i at udskrive. Det lyder også lidt underlig, at der skulle være en forbindelse mellem udskrivning og AVG. Hvor har du læst, at andre har oplevet problemet?

Umiddelbart vil jeg tro, at fejlen ligger i Windows eller måske i Internet Explorer.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf liebach » man jun 02, 2008 11:28

Hvis du søger på google med

AVG 8 Internet explorer 7 print problem

kan du se at der dukker mange referencer op, så der er en del der har problemet.
/liebach
liebach

Indlægaf Kim Ludvigsen » man jun 02, 2008 12:03

Det var pokkers!

Der er nok ikke andet at gøre end at slå beskyttet tilstand fra inden udskrivning og så slå den til igen bagefter. Og så håbe, at Grisoft snart får lavet en opdatering til AVG, der løser problemet.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf liebach » man jun 02, 2008 12:09

Ja ok, håber at der sker en opdatering af AVG som jeg ellers er godt tilfreds med. Tak!
/liebach
liebach

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne